Take it ease :)

Heej allesammans :) <3

Idag så var vi på Joe labero's uppträdande :) Det var jätte roligt :) <3 Han gjorde massa roliga saker som man inte fattade ett skit av :S Mwhihii :) När vi kom dit så skulle vi gå till vårt bord , då så var det en jätte söt kille som kollade på mig :D Jag tänkte så här:  okej Vendela, se snygg ut :D Mwhihii , det va sååååå pinsamt :) -------->     MenMen,

Imorgon jäller det :)  Vi ska verkligen vinna :) Jag vill komma hem och känna att vi har kämpat :)
Men det som e så konstigt e att jag inte e så nevös :S Jag brukar i vanligafall vara JÄTTE nervös ..  Men o andra sättet så e det ganska skönt att inte gå o oroa sig för tävlingen :)    Så jag tänker liksom så här; TAKE IT EASE :) <33

Men Ronja och Bella hade tävling idag :)   UT (undomstävling) Typ vet inte vad det betyder x) Men Bella hade skrivit på sin bilddagbok att dom kom på 4:e plats , det var inte dåligt :) GRATTIS TILL ER FRÅN MIG :) Men kom ihåg att ni måste ge mig lycka tills imorgon :D <33    Hoppas att jag drömmer om min GLORIAAA :) HAHAHAHAHAHAA! :D 

Nej nu måste jag sova så jag orkar gå upp imorgon :)


Hugs and kisses from me :) <333



Joe Labero showen :) <3 Glömmer alldrig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0