Shopping :]

Helluu :)


Igår så var jag, mamma, mormor och lillebror i Stinsen :) Jag köpte;











Tröjorna köpte jag på Gina och armbadandet på UroPenn (stavning?)  På UroPenn (?)  Så stod det att allt skulle bort, så armbandet kostade 25 kr :) Ett halsband kostade 30 kr :) Så jag var bara tvungen att köpa det :)
Gina tröjan (långärmad) Den kostade 29 kr ;O Men det var den sista satt :D Whoho jag ville verkligen ha en sån tröja så fick jag den sista, o så billig :O Fatta vad stolt :D

Men imorgon så ska jag till Stockholm :) Ännu mera shopping ;O Ska köpa mycket tror jag :D hihi :) Jag har typ 500 kr och lite till :) 




'' Ta vara på den dagen idag, för den dagen kommer inte imorgon''

Think about it... <3

Se you later :)   

Pussipussi :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0