INGEN RUBRIK

Heej allesammans :) <3

Idag så har jag städat lite mera i mitt rum ,  sen så har jag gått runt i skörby och sålt   Newbody produkter, jag har sålt 21 paket *STOLT*  Haahahah, jag sa det till min tränare och hon sa att jag var bra :) Sen så har man en kod man kan logga in på www.newbody.se   och registrera sig, så jag gjorde det. Så kan man skriva in hur många paket man har sålt så jag kom 2:a på listan :) Thaha ;)

Sen efter några timmar så skulle vi åka och hämta Mormor på Arlanda :) Det gick bra, Vi åkte lite sent, för när vi var halv vägs framme vid Arlanda så hade redan hon hämtat sin väska ;O Så då vart det lite fart på bilen x)  Men Men så kan det gå :) Så nu håller Mamma och Mormor på med maten :) Jag tror det e någon kyckling med sås :) gott =)
Pappa har varit och handlat på ica, så vi får nog något smaskigt fast det e söndag :) Men det får väl vara en ''lördag'' idag då :)

Men nu säger pappa att vi ska få lite tilltugg så mpste gå nu :( men skriver mera imorgon :)

Puss :) <33



THAHA eller inte ;S <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0