Heej alla [:



Idag så pratade faktist jag med Amanda o Linn :)   Vi har lixom bråkat :(  Så det känns ganska bra nu :)
Har tagit tränings kläderna på min säng nu, träning snart :)  ^^    Men innan så ska jag sälja lite newbody produkter på gatan x) ,  Men om ni vill köpa något så kan man jue alltid säga det på  komentarerna x)  Det finns en katalåg som man kan kolla i , Det finns : Sport bh, trosor, string, kallsonger, strumpor för både tjejer o killar m.m :)
Så säg gärna till :)

Det e en tjej i klassen som har det lite kris med hennes familj , så jag gör mitt bästa för att hon ska må bra i skolan :)
Men jag vill inte gå in på detaljer ^^  Hoppas verkligen för hennes skull att det ordnar sig :) <3
Mwhihi vet faktist inte om jag hinner sälja något idag ? Har typ träning om 1 timme :S

Skriver mera imorgon [:


// V e n d e l a.


:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0