BroBadet :D

Heejsan allesammans :) <3

Idag så åkte vi först och lämnade Mormor  på Arlanda :/ Farför ska tiden gå så fort? :/ Jag vílle verkligen inte att hon skulle åka hem :( ....  Hon bor jue i Norge satt det e ganska långt borta men men, hon kommer på Påsklovet :) <3
Sen så ringde jag först Fanny om hon ville följa med till Bro och bada, men hon kunde inte :/ Så då ringde jag Amanda :D ¨Hon kunde :]    Sen så åkte vi dit ungefär vid 1 tiden :)
Det finns en ''bana'' som e jätte rolig :D Vi åkte typ HELA tiden , så fort vi kom ner i vattnet så skyndade vi oss upp igen för att åka x)
Men det var as läskigt, När jag o Amanda hade så roligt så märkte vi att det var någon som kollade på oss hela tiden? .   Ah, o då kollade vi förståss, Först så var det en neger som glodde, (vuxen)  Sen så var det några tyskar som badade där, så en utav dom kollade HELA tiden på oss? :( Det var lite äckligt, för han hade simglasägon på sig. Så fort han gick under vattnet så tog jag o Amanda ner våra händer o pekade finger till han :D HAHAAA det var lite kul när vi pekade XD
Men nu så sitter jag här med min STORA huvudvärk och bloggar lite :)'
Jag har träning idag :/ Orkar igentligen inte men jag vill :) Det som jag inte gillar det e när jag alltid får huvudvärk innan träningarna :S

Men nu ska jag nog bestämnma vilka kläder jag ska ha på mig imorgon i skolan :D

LATER <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0