Blonderat håret? :S

Heejsan alla :)

Idag så har jag varit med Juliah, vi var i Stinsen :D Hon köpte lite, jag köpte typ 1 tröja, hårband, örhängen och hårspennen :]  Sen så skjutsade Juliahs mamma oss hem till hennes pappa, ¨Så hon lämnade sina saker..
Sen gick vi hem till mig, direkt när vi kom in så sa mamma att vi skulle gå ut med Bess :D (hund) Så vi gick ut. Vi var väll ute i typ 45 min :)  På vägen så mötte vi några gamlingar, gubben frågade om vi hade blonderat Bess? För att hon e så vit :S Mohahaha det var lite kul :P Sen så vid skolan åkte vi ner för en kulle, det e is på den så man gled as mycket   x)
Vi såg att Sara (lärare) var inne i skolan så Juliah skulle *hämta* sin loggbok x)  Då så råkade Juliah skära sig på ett papper, så då fick hon ett plåster av Sara . HAHAHA! Sen så gick vi hem, det tog ett tag för Bessan skulle stanna vid varenda lycktstolpe -.-
Men nu sitter vi här vid datan och kollar lite x) Men nu tror jag att vi ska logga in på bilddagboken ;)

Hejdå  :) <3




Bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0