''Bed times stories'' ,

Tjena ;)


Idag så var det första skoldagen efter lovet :/ Det var tråkigt -.- Men det var kul att träffa alla kompisar man inte träffat under lovet :D  Sen efter skolan så skulle jag och Ronja hem till mig, men när i var på väg så såg vi Emelie :D Så vi undrade om hon kunde va med henne, o det gick :) Vi fortsate att promendera hem till Emelie :D  Först så åt vi bullar :) Sen så kolade vi på en film :) ''Bed times stories'' den var bra faktist ;O Men jag såg inte hela för jag tog Emelies kamera och tog lite bilder på mig XD Men sen så typ stängde vi av filmen och tog lite funnya kort x) Thahah :D
Sen så skulle mamma åka hem från jobbet, så då skulle hon tydligem  hämta mig :( Då vart det slut på det roliga :/
Men aja ;O

Men nu roppar mamma på mig och säger att det e middag :) ¨Men skriver imorgon :) <3



Later :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0