ALLA HJÄRTANS DAG :) <3

Heej allesammans :) <3


Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag, men min data har cpat sig så då har inte jag kunnat logga in på min blogg
-.-
Men jag kan skriva lite om vad jag har gjort medans min data cpade: 

Måndags: så tror jag att jag gick hem själv efter skolan,

Tisdags: så var jag tvungen att plugga  till SO , MA och ENG proven -.-

Onsdags: så pluggade jag .. -.-

Torsdags: plugga -.-     -.-     -.-    -.-

Fredags:
så behövde jag äntligen inte plugga :) så då var jag med Amanda och Linn :) <3


Ah, så hade min vecka varit :P

Idag så har jag först varit på ikea, sen har jag typ städat mitt rum i typ 2 timmar :P
Men det e bara för att min Mormor kommer imorgon ifrån Norge :) Så hon ska vara hos oss på sportlovs veckan :)
Vi ska åka lite vart som helst, Stockholm ah och lite mera :)

Men ikväll så ska jag till min faster, hon fyller år idag :) Så vi ska fira henne :) Pappa hade hjälpt Anna (faster) med hennes kök,så när vi kommer ikväll så e det första gången jag ser hur köket ser ut :D Lite spännande faktist :) <3

Just nu så sitter jag och kollar på : små mirakel typ :P  Men det e två pojkar som e kimesiska tvillingar, dom satt liksom ihop vid huvudena :S HAHA jag fattar inte hur det går till egentligen ? :S Men dom lyckades operera så dom blev 2 XD

Aja men nu orkar jag verkligen inte skriva mera :( Men skriver imorgon :) <33

Hugs and kisses from me  :]

  

HAPPY VALENTINE :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0