TIIDIGT!

Godmorgon på er!

Idag blir det ett tidigt inlägg för att jag hinner tyvärr inte blogga efter skolan, det ska bli filmkväll så har fullt upp!Men kanske om dom tillåter mig de. Idag är det Lucia på skolan, så det blir mest pyssel förutom att vi har engelska prov.. Efter skolan så blir det att åka ner till centrum med Shannon kanske Ánna också vet inte! Så då ska vi hyra film! Min helg är bokad!! Just nu väntar jag på att få åka till skolan, men mamma och pappa ska kolla på lucia tåget så vi måste åka strax innan 8.. Jag lyssnar på Jay Sean - Do you remember. Den låten är gaalet bra! Men vi hörs senare ikväll!
Ha en bra dag! PUSS


//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0