Strålande!

Hehe,höhö,hoho,hihi,haha

Uppdatering.. Japp.. Nej, men jag har ett själ till att det har gått några dagar nu! I fredags så hade jag filmkväll med tjejorna, vi somnade kl halv 5 på morgonen och vaknade 8.. Så jag har varit trött lördagen och igår! Men iallafall så har dagen varit seg! Vid ungefär 5 så hade vi barngympan, dom hade avslutning idag så det blev lite fika och lek. Ingen ville ha lov för terminen. Allihopa är så söta! Fick prensent, jätte fin! Idag fick jag också veta vad jag fick för betyg på engelska provet, jag fick VG! yeah! Strålande! Imorgon är det sista träningen för terminen, hoppas det blir rolig träning då! Sen på torsdag har vi avslutning, vi ska bowla och äta god mat. I helgen ska jag och mamma julhandla, haha dagar innan vi vet, men bättre sent än aldrig! Blir nog stinsen. Jag har nog inte så mycket mer att berätta, det är nog allt som är planerat hittils.
Puss på er!


//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0