Nyårsdagen!

Hej på er! Jag fick tydligen tillgång till dator här!.
Dagen började med att fam. Hedlund åkte från tråkiga Bålsta till Örebro vid 10 tiden ungefär. Vi kom hit kanske vid 12? Vi blev här ett tag för att vänta på fam. Swhan, som kom senare! Sen åkte vi alla till en plats där det finns en jätte stor backe, grillplatser, värmestugor och massa annat! Det var nog den största backen jag har sett! Det var sjukt kul att åka där. Vi åkte kanske i några timmar + att vi åt också. Hamburgare blev det. Gott! Sen ålte vi hem igen, det tog 30 min att åka dit så på hem vägen körde vi namn-leken. (alla barn åkte i våran bil + pappa). Tiden gick betydligt snabbare och sen var vi hemma hos dom igen! Sen vi kom hem har vi inte gjort så mycket. Spelat lite rockband! Sjukt kul, trummor is the shieet! Snart blir det middag här i huset. Vet inte var det blir, har inte varit och snokat i köket än men kommer nog hända snart! Vid 12 går vi såklart ut och firar nyår! Eller vi kommer att gå ut tidigare och mysa lite i den kalla tempratuern. Vad kan det vara? -8 kanske? Mina nyårslöften till iår blev inte som jag tänkt! Men det SKA bli ändring på det!! För övrigt har det varit uppåt och neråt. Men sånt händer och kommer att hända det är bara att acceptera! Hoppas att 2010 blir ett bra år! Jag har bestämt mig för att tänka positivt mer 2010 och att inte tänka ett steg bakåt utan ett steg framåt, då kommer allt bli mycket lättare. Oj, nu blev det ett vääldigt långt inlägg. Vem läser bloggar nu liksom? haha, kanske onödigt? Eh, det är bra Vendela. Fortsätt så! Mitt tips till era nya nyårslöften ska vara att tänka positivt. Det är nästan ett måste här i livet annars blir det jobbigt!

PUSS

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0