Nu var det över..

Hallå i stugan!
Jag fick underbara julklappar. Tänker inte ta upp vad jag fick eftersom det kanske finns vissa som inte får julklappar och då känner jag mig taskig som ''skryter'' om det här på bloggen. Men min julafton var kanon! Den var riktig toppen. Folket bar sig av vid 12 ungefär. Då var det bara att hoppa i säng.. Var såå himla trött! Hoppas ni har haft en toppen julafton! Fått fina klappar. Ikväll har vi faktist planer för kvällen, vi ska till några kompisar och äta mat. Så kommer kanske inte kunna blogga ikväll.. Men isåfall så kommer det ett inlägg imorgon! Ha en fortsatt bra juldag så hörs vi senare!
Puss♥


//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0