Nu börjar det närma sig..

Hejhej!

Guud vad kallt det är ute! Det är nästan -15 grader.  Nu börjar det verkligen närma sig! Julen är entligen här. Och jag hoppas verkligen att snön kommer vara kvar när den dagen inte bara jag längtar tills är här! Om snön är kvar så blir jag lycklig. Vi har inte haft snö på julafton på åratal. Känns det som! Ikväll ska hela familjen bara mysa, vi ska släpa in våran stora julgran idag! Sen blir det dags att pynta den också! - Efter skolan har jag varit med Shannon och Bella! Vi har bara varit tjejor! haha. Imorgon så blir det att julhandla i stinsen med mamsen! Vi blir borta istortsett hela dagen. Så bloggar när jag kommer hem. Nu vill jag bara sätta mig i soffan och njuta av att julen är här! Ni får ha en bra kväll!

PUSS



//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0