KÄMPA BJÖRNE ÄR GRYYM!

Hej,


Idag har dagen varit riktigt kall! Det är både kallt ute och inne i skolan.. Man fryser ju häcken av sig! Jag hatar torsdagar, men idag var den helt okej. Men vi slutar så seeent! Sen har jag träning kl 6, a kul hinner bara vara hemma i någon timme.. Men idag är jag väldigt stolt, för jag gjorde klart en uppsats i Svenska på en lektion. Den ska vara inne imorgon, så då fick jag skynda mig lite. Gjorde den i skolan för att slippa göra den hemma! Men för att inte dröja ut tiden så tänkte jag bara säga att jag har träning idag, men får bara vara med på dansen, vi har Lucia show nu i helgen, så det blir bara dans idag för min del eftersom jag inte är helt frisk ännu..

Ha det bra gott folk!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0