IMORGON SMÄLLER DET!

Hej,

Idag har dagen varit allmänt rolig, som sakt torsdagar... är jobbiga! Men imorgon är det fredag och d smäller det verkligen! Tjejorna kommer hem till mig och det blir filmkväll! Vi ska kolla på skräckfilm och köra funny bunny! Ska bli jätte kul, har haft höga förväntningar! På söndag så ska jag träffa Emilie och Amol. Ska bli kul. Det var ett tag sen! För mig så blir det första gången jag träffar Amol, ska bli riktigt kul. Efter skolan idag så har jag pluggat engelska, vi har engelska prov imorgon.. Sen har jag läst klart min bok, bokrecensionen ska vara inne imorgon. Så nu ska jag skriva bokrecension, så ha en fortsatt bra kväll! Puss på er!

//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0