Hemma dag.

Hej,

Idag har jag bara varit hemma och slappat. Vi hade gäster till kl 3 på natten, så vaknade jag kl 11. Då passade det bra att bara vara hemma idag! Har inte gjort så speciellt mycket, men farmor och farfar och deras kompisar tittade förbi, trevligt. Blev lite fika med lussebullar! Gott. Ikväll är det träning men funderar på om jag ska gå eller inte, medtanke på att jag har varit förkyld en längre tid och tränat iallafall. Så jag tycker att det passar bra att hoppa över den idag! Får se hur jag gör på tisdagen, förhoppningsvis mår jag bättre! Imorgon är det skola igen.. Helgen har gått fort, kanske beror på att jag hade fullt upp igår. Hade uppvisning med gymnastiken sen på kvällen fick vi gäster. Inte så konstigt! Haha, för er som vill veta så har jag skrivit öndskelista idag, blev bara fyra punkter!? Det hade jag inte trott, men jag kom inte på något mer..
Now back to work..

Mobilen är sjuukt snygg! Vill ha!




Den är perfekt!!

//Vendelahedlund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0