Helgen med er är ett minne för livet!

Hej,

Det var ett tag nu. Ska bli ändring på de, men det har varit prov, tävling och ingen ork alls..
Idag har jag varit hemma, kände mig inte frisk imorse. Ont i halsen och huvudet.. Men imorgon är det nya tag! Så när jag var hemma idag passade jag på att bara koppla av lite, det har varit så mycket senaste tiden, hit och dit! Så jag fixade te och mackor och la mig i soffan och satte på en film! Jag kan säga att det behövde jag efter alla slitsamma prov! Men jag låg inte bara i soffan och chillade, jag pluggade faktist också, vi har teoriprov imorgon! Jag har läst igenom häftet ett antal gånger så hoppas det går bra.

Nu till helgen.
Helgen har varit jätte rolig, mycket svätt och lite tårar för min del! Vi kämpade och kämpade så att vi tog oss till final! Det var målet när vi åkte dit! Så målet satte vi högt upp. Sen i finalen så gick det inte så bra för min del på tumbling, jag fick totalt blackout när jag skulle köra min salto. Så när jag var i flickisen så tvekade jag när jag skulle köra. Så det blev ingen gruperad salto.. Men varvet efter var sträckt salto, så det blev för mig att tagga om på få sekunder, men som tur va så körde jag, men jag kan inte lova att den blev bra! Så direkt när vi kom tillbaka så sprutade tårarna ut! Var så förbannad på mig själv! Jag lovar att det kommer aldrig hända igen. Men vi taggade om igen och fick 8,9 i trampett och bra i fristående. (kommer inte ihåg). Men tillslut så kom vi på 10:e plat.. Sista platsen då, men vi var nöjda att vi kom till final! Hemresan var sjuuktkul när Verunkla berättade om wow. haha!

Det var allt för nu, see you!

//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0