GOTT NYTT ÅR!

 Kommer inte ha tillgång till data imorgon..  Därför säger jag gott nytt år nu istället! Jag vet att jag inte har bloggat på dagar nu men tiden.. Idag har vi haft träning i 4 timmar. Kunde såklart inte köra, mitt finger strular fortfarande. Men jag och Linda köttade styrka i typ 2 timmar så applåder för oss! Imorgon bar de av till Örebro för att ha ett sjukt roligt nyår med familjen och andra! Vi kommer fira med raketer och allt. Men iår ska vi inte sjuta raketerna i andras fönster dock.. Nej, till dom vi ska har en sjö alldelles intill deras gata. Så vi kör på säkra sidan iår! haha. Nu måste jag packa to the happy new years day, haha! Ha det BRA.

PUSS


//Vendelahedlund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0