GOD JUL ♥

YEES! Nu är det äntligen jul! Har längtat som in i norden..

Jag bloggade inte igår för att det hände en sak när jag skulle gå ur bilen.. Jag klämde mitt finger i bildörren! Ni vet inte hur ont det gjorde. Jag har 2 jack i fingret, när jag säger det här så menar jag de. Det spruutade blod! Bläää. Just nu så har jag lindat fingret, men ont gör de.. kommer göra det ett tag också! Fyy på mig!

JULAFTON! high five! Idag blir det klappar på hög nivå säger jag bara. Ni ska se våran julgran! Ligger såå många paket under, haha jag har såklart nosat på dom. Höhö! Släkten kommer ungefär vid 1 idag, så ska vi äta,spela,skratta,äta,spela,äta.. Och sist men inte minst JULKLAPPAR! Vad ska ni hitta på för roligt denna underbara dag? Hoppas ni får en underbar dag, det ska nog inte bara jag ha! Men nu måste jag fixa mig, de är snart  bara en timme tills folket kommer.. HA DET BRAAA!

Julpussen


//Vendelahedlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0