En äkta vän är sig själv!

GODMORGON!

Idag vaknade jag kl 9.30? Kommer inte ihåg exakt var klockan var men runt där ungefär. På morgonen så kollade jag på filmen vi hyrde igår, den va faktist bra! Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra! Kommer antagligen bara vara hemma. Får se om bror vill gå ut och leka i snön! (det är kul att larva dig). HAHA! Just nu kollar jag på MADE Weekend Break. Vissa skrattar jag åt rejält! HAHA!.. Idag är det bara 4 dagar tills julafton! I can't belive it!? Ha en bra dag!

PUSS

En äkta vän är sig själv.
Kommenterar inte hur man är,
hur man ser ut.
Vissa saker kan man hålla inne..
Att växa upp är inte att vara kaxig
eller vågar säga vad man tycker..
Helt fel!

//Vendelahedlund


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra skrivet gumman :)

2009-12-21 @ 22:07:04
Postat av: ANNA

alldeles rätt :)<3

2009-12-22 @ 19:27:26
URL: http://annashan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0