You are my sunshine.

Bloggade inte igår bara för att pappa sa att jag inte fick! Han sa att jag har suttit vid datorn hela sommarlovet tyckte han! Men det har jag ju inte, eller? A, men iallafall så var jag med Emelie Eklund igår! Det var kul eftersom vi inte har varit på ett tag. ´Så det var mysigt! Vi bakade kladdkaka!  Oj, juste igår var det första träningen efter Italien, eller inte för några, för det har varit en träning efter Italien men den kunde inte jag gå på. Så igår var det första träningen för mig! Och det var skit kul! hahaha, asså Sofia utan dig blir träningarna inte lika kul! AHAHAH! Idag har jag bara slöat, måste chilla nu lite innan skolan börjar imorgon! Ska bli kul, men ändå jobbigt!

Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha ingenting är bra utan mig :D inte utan dig heller :D

2009-08-17 @ 19:31:17
URL: http://sofiiasegna.blogg.se/
Postat av: Vendela

Svar till Sofia: haha, sötnos :) <3<3 puss <3<3

2009-08-17 @ 19:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0