Ska jag fixa om min blogg?

Jag har funderat på att gøra om bloggen, men vet inte ænnu hur jag vill ha det! Ær det någon som skulle kunna hjælpa mig? :) Emelie søtnos kanske?(:  Du som ær så duktig på sånt!
Jag skulle faktist vilja ha lite gympa bilder i designen, och bilder på mig sjælv såklart! ;)

Jag vill också sæga att jag saknar ITALY whit the best girls! That  was the BEST! Hoppas verkligen att vi kan gøra om det næsta år! Vill så gærna tillbaka!! Ær det någon som håller med mig? :) Det tråkiga ær att jag inte kan vara inne på internet, jag stør mig jætte mycket på det! Jag blir så irriterad! Jag som ska førsøka blogga varje dag, så går det inte tills på lørdag eller søndag! B A J S K O R V . Hoppas jag kan blogg nu nær skolan børjar, alla sæger ju att åttan ær værst! Vi får hoppas! Saknar alla søta vænner dær hemma! Længtar så mycket till at få komma hem i rutinerna! Kænns så konstigt att inte gøra det man ska varje dag, hær i Norge har jag ju bara slappat, shoppat, ÆTIt før ett helt fotbollslag måste jag påstå! haha, jag kommer rulla fram till træningarna! OJ illa! :|
CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0