Panik, skolfoto imorgon!

Hej alla mina vänner!
Skoldagen har varit helt ok. Men det som jag tyckte var surt, var att  jag måste vänta i typ en hel termin innan min grupp får ha hemkundskap! Det är orättvist! Jag har längtat ända sen i femman.. Vi måste istället sitta i 2 timmar och bara göra ''egetarbete''. Weird! Efter skolan var jag med Bella. Vi gick hem till henne och åt lite mellis och kollade på tv, Mer hann vi inte för om jag skulle ha sjutts(?) hem så skulle jag åka med mamma hem kl 4, och vi slutade kl halv 3 typ men egentligen kl havl 4, men våran lärare var sjuk! Hade träning ikväll! Gick inte så bra, känns som min kropp inte vill det som jag vill så allting blir helt kompliserat..  Styrka är så skönt säger jag bara! Imorgon är det skolfoto som vi fick reda på idag! Lite sent ute tycker jag. Förut fick man liksom informationen en vecka innan! Men puss på er, känner att jag måste gå och lägga mig nu! Kroppen måste också vila!

// Vendela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0