Idag var det oväder!

Kl 2 idag cyklade jag till skolan för att möta Ronja och Anna! Vi cyklade sen upp till  pia, dom ville ha glass men jag ville vara lite nyttig så jah köpte loka vatten ist. Vi cyklade väll runt lite.. Sen så skulle anna hem så då drog jag och Ronja också hem, så när vi var hemma fixade vi te! Sen satte vi oss i min säng och lyssna på åskan(?) och regnet! Myys!
Snart ska hon hem, sen kommer Bella, hon ska sova här! För vi ska till Jakobsberg imorgon och shoppa lite tänkte vi. Imorgon kväll blir det lite filmkväll hemma hos mig i lusthuset såklart! Så det ska bli kul. Blir väll skräckis! Älskar skräckfilmer! Sen på Söndag har vi träning men vet inte om jag kan gå för jag är fortfarande inte så helt piggelin! Suck, för jag har längtat så länge! Men nu ska jag äta! Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0