Hösten är på väg!

Dagen spenderades med Bella och Shannon, trevliga människor det! Denna gång var vi hos mig, men nästa så blir det inte hemma hos mig tack! Borsan är så jobbig när jag har kompiar här, han öppnar alltid dörren med vilja för att irritera mig, då blir jag såklaart skitsur. Sen öppnar han flera gånger bara för att säga konstiga saker! Är det någon som håller med mig? Dessutom har han lärt sig nya fula ord.. Inte bra! Men egentligen så är det inte så konstigt att han har lärt sig nya ord, många går ju runt och säger det till dom små!

Nu tycker jag att hösten är på väg! känner att det börjar bli lite kyla i luften! ohh, jag som vill ha sommar! Inte kul.
Idag fick jag veta att träningarna kommer igång nu nästa vecka! Det ska bli jätte skönt! Har längtat som in i bomben!
Imorgon kommer Sofia kl 12! Jag har längtat efter min gamla pant! :) hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0