Borta bra men hemma BÄST!

Nu är man äntligen hemma igen! Skönt och komma in i det normala igen, om man tänker efter så är det skönt att ha rutiner! Nu ska jag snart packa upp lite kläder, haha eller ja *massa* kläder.. Köpte verkligen mycket!  Fick nästan inte igen resväskan! Ikväll åker jag till kusinen, han fyller 20 idag så det blir väl lite party ;) Fick reda på det imorse så jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men jag hoppas jag tar på mig något fint! Imorgon vet jag inte vad jag ska göra men på tisdag ska jag vara med söta Sofia! Myys! 
Jag tror jag kommer lägga ut lite bilder från Norway men inte just idag för jag har verkligen ingen lust till det!

Fick reda på i förrigår att jag ska bli tränare! Ska ha 4-5 åringar med Emilie! Jätte kul ska det bli! Vi får hoppas att ingen behöver gå på toa under träningarna för jag vill helst gärna inte torka dom i rumpan! :D hahah! För dom är ju ändå 4-5 och jag tror att jag inte kunde torka mig så bra då! haah, nog om rumpor Vendela!

CIAO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0