Bergsklættring*

Hej igen!
Idag var vi ute och vandra! Vi åkte upp till 'Ulriken' med något* haha.. Ulriken ær ett berg, det høgsta i Bergen faktist. Så jag ær stolt! Jag kom iallafall ner! *HAPPYFACE* Nej men berget ær høgre en efeltornet(?) Så det så! Jag kallar det før bergsklættring før att det var så brant(?) Man var tvungen att hålla i något slaks stål? Det var också ganska bløtt på stenarna så då gled man lætt. Det gjorde jag en gång och det var inte kul! Nær vi var næstan nere joggade jag in det sista! Jætte stolt! Men tro det eller ej, men jag har joggat varje dag + att jag har vandrat 2 eller 3 gånger! Det tycker jag ær bra! Nu ropar næstan alla på mig och sæger att det ær efterrætt! Mums! Men jag gør ett inlægg så fort jag får tillgång till data!
CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0