Systemkamera för 3000 kr.

Idag har jag varit i skolan som vanligt. V slutade kl 13.40, jag gick hem med Emelie såklart! direkt när vi kom hem gick vi ut på hennes baksida och solade. Det var så underbart skönt! Efter det så gick vi in och åt fil med flingor, jag tror faktist att jag e alergisk mot vanilj. Eller iallafall känslig för vanilj. För jag kände det när vi åt vaniljyouhgurt(?) Jag fick liksom ont i magen bara sådär. Men vi får väll se hur de går med det------> vid kl 17.30 så ska jag och Emelie åka till jakan och köpa en systemkamera. Så Emelie varnade mig innan ba: Vendela nu får berädd på att du kommer vara fotomodell ikväll! Jagba: Absolut nga problem! Den hon tänker köpa kostar 3000 kr!


Dagens dikt:

Du är så snäll och rar.
Du är den bästa vän jag har,
Min bästa vän kommer du förbli,
För ingen har så kul som vi.
Vi hittar alltid på en massa trams,
Och om vi bråkar blir vi alltid sams,
Du är den bästa vän jag har!


Ha en bra fredag så skriver jag kanske imorgon (:


           
                                           <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0