*Spa kväll med söta Emelie*

Hejj,
Idag vaknade jag kl 8.30. Smsade Emelie direkt och kollalde om hon kunde shoppa idag, men hon kunde inte för hon hade bara 200 kr. Men för första gången var det jag som hade mest pengar! Vid 10 tiden så gjorde jag iordning mig. Sen vid typ 11 halv tolv gick jag till sötien Emelie! När vi kom till henne så skulle hon bara hämta pengar till kulglass! Sen promenerade vi upp til pia och köpte den otroligt goda kulglassen! Därefter gick vi in på datorn. Sen har vi bara varit inne på datorn, Emelie har fixat min blogg som ni kanske ser! Hon e så begåvad asså.
Just nu sitter jag och Emelie o äter banan! Hihih gott..
Ikväll ska vi ha en *Spa kväll* Vi har köpt ansiskmask, sen ska vi ha ljus tända. Det kommer bli jätte mysigt vännen! <3
Sesåå, nu ska jag logga in på bilddagboken. Skriver imorgon(:


Kommentarer
Postat av: ronjaa!

ååh mysigt!:) tänk om jag oxå kunde få vara med ;) men det går inte för jag ska mysa med familjen ikväll o imorrn ska jag ju på tävling!;) saknar dig! puss<3<3<3

2009-04-18 @ 18:14:22
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0