Solsken och 21 grader ute ;O <3

TjenaHopp (:

Jag och Emelie vaknade kl 9.30 idag, vi skulle städa i IP-hallen kl 11... När vi kom dit så delade dom in oss i grupper. Jag, Emelie och Elin tog köket. Vi diskade och typ tvättade golvet och massa.. Sen kl 12 var vi entligen klara. Så då gick jag och Emelie till centrum, vi ville köpa Ben&Jerrys glass. Dom är jätte dyra. Våra kostade 49 kr. Men vad gör man inte för en god glass?? Efter det gick vi hem till Emelie, vi åt lunch, sen gick vi till skolan och gungade på kinagungan. Hennes brrorsa hade match vid skolan så vi kollade på den också. Emelie hade såklart med sig sin systemkamera. På en match tog vi 100 bilder! Men hennes pappa har typ inte tagit så mycket kort på mathcer så han tyckte det var bra.

Sen efter det så ringde jag Bella O och frågade om vi kunde komma ner till IP-hallen och ta lite kort, isåfall så kan vi lägga ut dom bilderna på hemsidan. Och det gick. Men tyvärr efter typ 20 minuter så var vi tvungna att gå för Emelie skulle hem och äta middag. Så åter igen GICK vi hem till henne. Jag tycker att vi har promenerat ganska mycket idag. Det e faktist jätte fint väder ute nu! Det e helt sjukt varmt också. Jag kollade på tempraturen ute och det var 21 grader ute nu! Shit asså förstår inte själv hur varmt det är!

Men nu ska jag och Emelie gå hem till mig och hoppa stuttsmatta! (:            skriver kanske mera ikväll om dagen! (:

Hejdå (: <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0