Resan gick fint!

Hejj alla glada!

Jag kan berätta lite om torsdagen. Den dagen gick betydligt lättare en den andra. Bara det att det var sån tung och blöt snö, så det kändes som skidorna levde sitt eget liv. Men annars så var allt annat helt ok. Bad på kvällen blev det också.
Sen bara vila och ta det lungt!
Idag har inget speciellt hänt, förutom att vi har rest hem från Norge! Jag gick upp kl 8 och började packa alla kläder.  Sen vid 9 var det frukost. Kanske vid 10 åkte vi! Resan gick bara bra! Men det var lång tråkigt.. Ja, hur många timmar åkte vi idag? Hmm.. 9 timmar . Väääldigt kul! Tycker jag verkligen.
När vi kom hem packade jag upp alla kläder osv. Sen inn på datorn. Just nu kollar jag på Talang 2009! Vilka tycler ni har talang? Jag tycker íngen är  så jätte bra så man bara wohaaow! Så e det verkligen inte. Men vi får väl se vem som vinner i år. - Vad ska ni hitta på ikväll? Jag ska bara ta det lungt. Det kanske blir shopping med Emelie imorgon! Måste köpa vår/sommar kläder!

Ha en trevlig kväll kram på er alla! (:

// Vendela (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0