Orkar inte bli sjuk nuu!..

Godkväll bloggen!
Jag vet att jag inte har skrivit hur uppvisningen var men den var helt ok.- Det var gansla kul när vi var tantar och gubbar.. Folk skrattade iallafall, det hade varit pinsamt om ingen hade skrattat. Apropå pinsamt så kan man ju säga att jag och Tove gjorde bort oss totalt på friståendet! HA-HA-HA säger jag bara..
Idag efter skolan så var jag med Bella B, Ronja och Shannon! Har inte varit med Bella B och Shannon på jätte länge så det var kul! Vi kollade på High Scool Musical 3. Sen var vi inne på datorn. Efter en sund skulle Shan och Ronja hem, så då vart det bara jag och Bella kvar! När jag kom hem så tog jag en alvedon och la mig på sängen och kollade på TV. Jag har haft en sån OTROLIG huvud värk idag på skolan! Sen har jag haft ont i halsen också.. - Efter jag har legat och slöat i sängen var jag tvungen att plugga på ett SO förhör! Sen skriva nyheter ocksåå.. inte kul säger jag bara!
Men vad ska ni göra på valborg då? Själv ska min familj åka till ett par kompisar. Men det kommer bli bäst på fredag! Jag, Bella B, Shannon och Ronja ska sova i vårat lusthus! Och kolla på * One missed call* hhihihi jag kommer skita ner mig totalt! Men nu måste jag sova, eftersom jag vill vara piggare imorgon, idag var jag inte pigg kan jag säga!.. Not funniii!
Jag uppdaterar från pappas data så jag har ingen bild att lägga in. Men vi hörs imorgon guys. Bye (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0