Kan det bli bættre?

Godmorgon bloggen!
Har inte gjort något inlægg på længe. Men jag ær i Norge som ni kanske ser på bokstæverna.
En Torsdags morgon læmna de vi tråkiga Bålsta och tog oss mot Norge. Det tog 9 timmar, resan var væl helt okej. Tiden går faktist fortare av att bara att sitta o kolla ut på alla fina berg! Nær vi var framme pakade vi upp alla kløder och la i dom i en garderob. Sen gav vi oss ivæg! Bjæxorna(?) satt væl inte helt fint i børjan men efter några dagars skidåkning satt dom bætydligt bættre! Ja om jag får sæga det sjælv tycker jag att jag børjar læra mig att åka bra! hihi..! Igår så åkte vi till ett Hotel som heter Dr. Holms Hotel! Vi frågade om det gick bra att bara gå in o bada i fina poolen. Det fick vi men det kostade en slant..  Dom har en utomhus jaquttsii (?) Den ær heelt underbar att sitta i nær man ser dom fiina bergen!
Snart så ska vi ta på oss våra utteklæder och åka skidor! - Før några dagar sen var det strålande sol ute! Jag fick væl en liten solbrænna. hah-hah. Men nu måste jag tyværr sluta skriva. Vi fåre væl se om jag gør ett kvælls inlægg eller om det blir imorgon, får se om jag orkar!

Ha en fortsatt bra dag,

// V

Kommentarer
Postat av: ronjaa!

Låter riktigt kul! :) saknar dig massor! puss<3<3<3<3

2009-04-15 @ 16:24:11
URL: http://alltidronjaa.blogg.se/
Postat av: Vendela (:

Svr till Ronja:



HAHA ja det e det också (: Saknar dig också gymman! <3<3<3<3<33<3<3<3

2009-04-15 @ 17:22:26
URL: http://vendelahedlund.blogg.se/
Postat av: Vendela (:

Svar till Ronja:



JA det e det också (: saknar dig med gumms! <3<33<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<

2009-04-15 @ 17:24:19
URL: http://vednelahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0