I miss them so much ..

Hej,hej bloggen!
Skidåkningen gick væl helt fint før mig idag också. Bara en sak irriterade mig riktigt mycke och det var att jag åkte in i ett træd! Jag fattar inte hur jag lyckades.. Jag vill nog inte prata mera om det idag! Det tråkiga var att solen alldrig tittade fram som dom hade lovat. Vad sur jag blir- Jag vill vara brun! Men mamma sæger att jag har fått færg men det tyclet inte jag..
Det andra tråkiga ær att jag saknar verklige mina vænner, jætte mycket! Jag vill hem, træna gymnastik, umgås med vænner. Allt det dær saknar jag jætte mycket! Men vi åker hem på Fredag så så faligt e det inte. Det konstiga ær att jag vill ændå vara hær och åka skidor før det e så kul. Ska nog gøra lite æxor nu, jag har ju læst Ronjas blogg (alltidronjaa.blogg.se) hon skriver att dom har jætte mycket læxor denna vecka, så det e bara att sætta igång Vendela!

// V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0