Gympa svacka... Den går inte bort!

Hejsan(:
Idag har jag varit i skolan, första gången efter påsklovet! Det kändes väl helt ok. Lektionerna var väl inte kul men att träffa kompisarna var bäst! Efter skolan var jag med Ronja! Vi gick till pia och köpte kulglass, sen gick vi hem till henne! Först fick jag se hennes ny köpta kläder. Som var jätte fiina! Sen efter det solade vi på hennes balkong. Efter en halvtimme skulle jag hem..
Nu sitte jag och bloggar, och efter det ska jag stå i plankan i typ 2 minuter och vicka på magen samtidigt! Efter det ska jag duscha(?) Där efter sovaa... Jag är jätte tröött..

Ohh, guud var irriterande. Varför går det inte längre? Jag kan men det funkar inte!! Det har hållt på en lång period nu, men när tar det stopp? Jag har kännt i viss antal gånger att jag är rädd innan träningarna.. För jag är sååå osäker på mig själv. 'Det är verkligen inte kul.. :( Nu måste det ta slut, - Jag gillar inte det här..

// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0