''Blandning''

Hejhej

Förlåt för att jag inte har skrivit något inägg på länge men jag har bara inte hunit. Har haft jätte mycket att göra.

Gårdagen:
Igår var skolan helt ok som offtast. Vi jobbade och så. Sen efter skolan så gick jag, Ronja och Emelie hem till Emelie. Vi gick ut på picknik, det var jätte mysigt. Vi gick runt och letade lite men sen hittade vi en liten 'kulle' som vi la en fillt över. Sen fikade vi och tog jätte fina vår-bilder. Vi bar där ungefär i 1 timme kanske?. Det var verkligen helt otroligt underbart fint väder också. Bara de gjorde mig glad. Men sen så hade jag och Emelie träning senare på kvällen också, så då hade jag glömt kläderna. Men pappa skulle hämta Linus (bror) på skolan, så då kunde vi gå upp till smultronstället och vänta tills han kom och hämtade oss. Sen packade jag kläderna. Efter 10-15 minuter så var jag klar. Så promenerade vi hem till Emelie igen.

Idag:
Skoldagen har varit helt okej. Vi hade TEMA-DAG idag.Det gick bra för våran grupp.  Vi ska redovisa allting på Torsdagen efter påsklovet. Men jag slipper för min jag åker till Norge då och åker skidor. Det ska bli skönt att komma ifrån Bålsta lite. Man har tröttnat väldigt mycket på Bålsta nu förtiden. Sen efter skolan så gick jag hem till Emelie, vi har bara varit inne hos henne. Hon ska åka kl 5, för hennes kusin fyller 11 år så då ska dom fira henne. 

Ha en bra fortsatt kväll (: <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0