950408

Hejsaan!

Idag vaknade jag och min lillebror Linus kom in i mitt rum och sjöng ja må hon leva! Jag vaknade direkt och satte mig upp i sängen för att ta imot presenterna. Jag fick Björn Borg trosor(2 par) och 500 kr! Sen en skål med chocklad. Och en flagga, det var det som stod på mitt natt bord! ikväll kommer släkten, så jag hoppas jag får lite mera presenter! Jag vet inte inte vilka kläder jag ska ha på mig ikväll?! Vi får väl se.

Sen kl 11 så ska jag vara med Emelie, vi ska vara hos mig! Jag måste passa Linus så då måste vi vara här men der går säkert bra! Mamma och Pappa jobbar så jag fick en uppgift att passa Linus idag. Eller jag har gjort det hela veckan!
Vet inte vad vi kommer göra men vi hittar nog säkert på något!  Kankse picknik om det blir finare väder ute!
Men nu har jag lovat Linus att vi ska spela något på datorn. Han vill gå in på cartoonetwork och spela ;S hihih (: <3

Men jag kan tyvärr inte skriva mera ikväll. Ni vet varför (: .

Hoppas att många läser min blogg!

Varför inte komentera när ni ändå läser bloggen!

AJA HA EN BRA DAG BLOGGEN SÅ SKRIVER JAG MERA IMORGON!


Kommentarer
Postat av: linn!

grattis vendela! :D <33

2009-04-08 @ 12:31:29
Postat av: Vendela

Tackar Linn (: <3<3<3

2009-04-08 @ 13:54:00
Postat av: Emelie=)

GATTIS GRATTIS GATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTISGRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS

2009-04-08 @ 14:22:52
Postat av: Vendela

Svar till Emelie: Tack Tack Tack -............................................;D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<33<3<3<3

2009-04-08 @ 14:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0